Úspěšně podnikáte, a přesto máte čas

Zaujměte nebo upadnete do zapomnění!

Zaujměte nebo upadnete do zapomnění! - CannyApp blog

Daří se Vám potencionálního zákazníka zaujmout či dokonce získat během pár sekund? Zvládnete odpověď během několika vteřin na otázky typu: Čím se zabýváte? Jakým směrem se ubírá Vaše firma? 30 sekund rozhodne, tak zaujměte nebo upadnete do zapomnění! Základ poutavé propagace tvoří jasně formulované věty, které nejen zaujmou, ale zejména přimějí klienta využít nabízené služby. Na základě Vaší atraktivní reklamy si klient vyžádá bližší informace, či potvrdí využití Vašich služeb.

Propagandacílené oslovení – je klíčovým prvkem pro klienta, který váhá a není zcela přesvědčen o vhodnosti své volby. Nastává rozhodující okamžik, kdy je nutné potencionálního zákazníka přesvědčit o Vaší jedinečnosti, a to v čase maximálně 30 sekund. Delší doba by mohla mít opačný efekt a klienta odradit. Proto je nutné, se zaměřit na prezentaci výhod, referencí, nastínit průběh spolupráce či realizace objednávky. Klient musí nabýt pocitu správného rozhodnutí a ujištění ve své volbě. Atraktivnost a solidnost přístupu zaručí spokojenost zákazníka a Vám byznys či opětovnou spolupráci.

Jak zaujmout potencionálního zákazníka během 30 sekund

Přejdeme nyní k praktické části. Pohodlně se usaďte, připravte si nahrávací zařízení. Před jeho spuštěním si důkladně promyslete interpretaci Vaší firmy. Jakmile budete připraveni, spusťte nahrávání hlasu.

Další krok zahrnuje poslech deklamace. Nyní posuďte sami, jakou úroveň a kvalitu má Váš proslov. Řada z Vás bude nemile překvapena, jak kostrbatě a neobratně se prezentace jeví. Nezoufejte! Stačí dodržet několik zásad a výsledky se brzy dostaví. Vyhýbejte se větám typu: Prodáváme auta v bazaru. Prodáváme plastová okna. … Snažte se do projevu zahrnout následující informace:

  1. název (mojí) firmy
  2. co děláme
  3. v čem jsme jiní než konkurence
  4. reference-apelují na naše kvality
  5. jakou výhodu získá klient
  6. výzva k akci

Jak zaujmout potencionálního zákazníka – příklady z praxe

1) Vlastním firmu XY, lidem nabízíme výstavbu domů dle jejich snů a představ. Za dobu naší existence jsme již zrealizovali 112 staveb pro rodiny s dětmi. Postupy a metody naší práce kontinuálně inovujeme. Poskytujeme nejen domy snů, ale i mnoho dalších výhod: energetickou úsporu pomocí vhodných materiálů; dáváme až 15letou záruku na stavební práce; garantujeme příjezd technika maximálně do 90 min; odpovědnost za vady a náhradu škody. Pro názornost zákazníkům, zcela zdarma, předkládáme tabulku současné nabídky domů na českém trhu, kde si jednoduše mohou spočítat výhody jednotlivých staveb.

nebo jinak

2/ Pracuji pro firmu XY se sídlem nedaleko odtud. Snažíme se pomoci lidem s jejich redukcí nadváhy. Fungujeme jako team a čerpáme informace z různých odvětví vědy a zdraví. Klienti pod naším dohledem pravidelně každý měsíc ztrácejí na váze 3-5 kilogramů tuku. Již 30 let se pohybujeme na trhu a za tuto dobu jsme pomohli lidem zhubnout neuvěřitelných 1 850 568 kg tuku! Praxí ověřené a lékařsky podložené metody a jídelníčky zaručují tížený výsledek bez „ jojo“ efektu. Klienti navíc získají pocit sebevědomí a oceňují nárůst energie a elánu v průběhu hubnutí. Garantujeme finanční úsporu 3000-5000 Kč měsíčně za stravu a v případě nespokojenosti s poskytovanými službami zaručujeme vrácení peněz. Pokud Vy nebo kdokoli z Vašeho okolí potřebuje pomoci s redukcí váhy, neváhejte, kontaktujte mne prostřednictvím telefonního čísla uvedeného na vizitce a zajistíte si bezplatnou vstupní konzultaci.

(Uvedená čísla jsou smyšlená, slouží pouze pro představu.)

Snažte se zodpovědět výše uvedené otázky do stanoveného času – 30 sekund. Přijde Vám to nemožné a nereálné? Je to výzva! Neboť v dnešním hektickém světě je zmíněný čas maximum, který je klient ochoten nabídnout, pro získání Vaší pozornosti. Zaujměte rychle, poutavě a s výzvou zpětné vazby.

Osobní reklamy mají nejen pozitivní ohlas, ale díky nim se dostanete do podvědomí mnoha klientům, kteří v případě potřeby zvolí firmu, která se jim efektivně prezentovala a osvědčila.

Rada na závěr: ,,Trénujte prezentaci osobní reklamy na rodině, známých a přátelích. Mluvte zřetelně, sebevědomě a vyvarujte se monotónnosti. Vnímejte každé vyslovené slovo a pozornost věnujte i neverbálnímu chování. Postoj i gesta do značné míry ovlivní výsledek Vašeho snažení. Zvládnete-li bez problémů, kvalitně a atraktivně svoji deklamaci před přáteli, neváhejte a začněte Vaši firmu osobně představovat širokému okolí.“

Dodržíte – li výše uvedená doporučení a otázkou ,, Čím se zabývá Vaše firma?“, již nebudete zaskočeni. Svoji reklamu odprezentujete s jistotou a elegancí. Věřte, výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

Jak vypadá Vaše poutavá prezentace? Podělte se o ni a zanechte pod článkem komentář.

Zaujměte nebo upadnete do zapomnění! by

Zanechat odpověď