Úspěšně podnikáte, a přesto máte čas

Neuvěřitelné služby podnikatelům od chytré aplikace

CannyApp - tak jednoduše jste ještě nepracovali

Ogranizace, přehled a kontrola. Tato silná “trojka” je důležitou součástí zajištění úspěchu jakéhokoliv podnikání, protože čím více jste v těchto vlastnostech důslednější, tím více můžete být úspěšnějšími. V opačném případě to je velmi těžké, mnohdy i nemožné.

Vždy jsem měl rád a ocenil to, co poskytují různé nástroje pro fakturaci, to do listy, měřiče časů atd. Každá aplikace se specializuje na jednu danou oblast, ale ani jedna neměla vše potřebné na jednom místě. Potřeboval jsem si vytvořit na jednom místě zadání, které následně budu moci fakturovat či napsat jen poznámku. CRM systémy byly pro mne, jako člověka “na volné noze”, zbytečně složité, omezující a drahé. Proto jsme se rozhodli vytvořit vlastní systém, který by profesionálům “na volné noze” pomáhal s organizací, přehledem a kontrolou vlastního podnikání. Cílem bylo mít vše jednoduché, potřebné na jednom místě, dostupné z jakéhokoliv místa na světě, kde je internet a za měsíční poplatek, který nezatěžuje vlastní peněženku.

Výsledkem našeho úsilí je CannyApp – online aplikace pro podporu podnikání profesionálů “na volné noze”, konzultantů, koučů a studentů, kteří chtějí mít jasnou představu o vlastním podnikání bez starosti o složitý software.

Dovolte mi, abych Vám představil, jak CannyApp funguje, jak Vám může pomoci při zlepšování organizace a přehledu nad Vaším podnikáním.

Registrujte si CannyApp

Chytrá aplikace je placená služba. Nabízí 2 programy, roční (1.188 Kč vč. DPH) a měsíční (139 Kč vč. DPH). První měsíc po registraci je aplikace poskytována zdarma. Tak si můžete nezávazně vyzkoušet její funkce bez starostí o zbytečné výdaje.

Výkonné funkce pro Vaše podnikání

Druhým krokem je nastavení aplikace, které je rychlé, intuitivní a navíc Vám v něm pomůže Průvodce nastavením.

  1. Přehled – souhrn úspěšnosti Vašeho podnikání.
  2. Zadání – snadno a rychle organizujte práci a projekty.
  3. Harmonogramy – vytvářejte časové plány, realizace zakázek.
  4. Pracovní výkazy – během okamžiku přehled Vaší odvedené práce.
  5. Fakturace – fakturujte klientům a získejte rychlý přehled příjmů či dlužníků.
  6. Rychlé poznámky – jednoduché a funkční pro uchování Vašich myšlenek.
  7. Klienti – detailní informace o klientovi včetně jeho finanční bilance.
  8. Kalendář – plánujte a organizujte Váš čas. Možnost synchronizace s Google kalendářem.
  9. Koš – omylem odstraněná data můžete velmi rychle obnovit zpět.

CannyApp neposkytuje pouze těchto 9 funkcí. CannyApp Vám umožní také posílat emaily, exportovat data, provádět pravidelné akce a mnoho dalšího.

Zkuste aplikaci na 30 dní ZDARMA!

CannyApp nabízíme na měsíc zdarma. Pokud tedy máte zájem o aplikaci, jenž Vám může pomoci získat větší přehled nad prací a ušetřit čas, který organizaci a kontrole podnikání věnujete. Zkuste CannyApp a využijte její funkce ve svůj vlastní prospěch!

Udělejte i Vy z CannyApp součást vlastního podnikání!

Chci zkušební verzi CannyApp na 30 dní ZDARMA

NA 30 DNÍ ZDARMA

Neuvěřitelné služby podnikatelům od chytré aplikace by

Zanechat odpověď